KEDVES VÁSÁRLÓINK!
Év végi nyitva tartás
Hamarosan jönnek az ünnepek, ezért még időben szeretnénk tájékoztatni minden kedves vásárlót az év végi nyitva tartásunkról!
Üzletünk és webáruházunk nyitva tartása
2024.12.07. Szombat Ez munkanap, de mi nem leszünk nyitva!
2024.12.14. Szombat Ez munkanap, de mi nem leszünk nyitva!
2024.12.20 Péntek utolsó munkanap és csomagfeladási nap 2024-ben!
2025.01.02 Csütörtök első munkanap és csomagfeladási nap 2025-ben!
Telefon: +36-1-899-8374
email: info@barkacsgepbolt.hu
Milyen témában segíthetünk Önnek?
Szivattyú telepítés információ
Hogyan vehetem át a megrendelt szivattyút, termékeket?
A megrendelt termékeket személyesen üzletünkben lehet átvenni, vagy futárszolgálattal tudjuk házhoz szállítani. Az aktuális házhozszállítási költségekről bővebben itt tájékozódhat.
Melyik futár cég szállítja a termékeket?
Cégünk a GLS futárszolgálattal áll szerződésben, de a 40 kg feletti csomagok esetében alvállalkozó segíti munkánkat a kiszállításban.
Kérhetem GLS csomagpotra is a megrendelt terméket?
Kisebb méretű csomagok esetében ez megoldható. A rendelés leadásánál a megjegyzés rovatba adja meg a GLS pont adatait. Nagyobb méretű csomagok esetében csak házhoz viszik ki a csomagot így az GLS pontra nem szállítható. Ez ügyben mindíg keresse ügyfélszolgálatunkat.
Mit tehetek ha sérülten érkezik a csomagom?
Abban az esetben, ha külsérelmi nyomokat talál csomagján NE VEGYE ÁT! Minden esetben kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet! Sajnos ennek hiányában cégünk nem tud fellépni a szállító céggel szemben és kárigényünket sem tudjuk feléjük érvényesíteni. Természetesen ha rendelkezik jegyzőkönyvel újra küldjük Önnek a csomagot. ( Ritkán fordul elő ez a probléma, de egy évbe sajnos 1-2 alkalommal előfordult már cégünkkel is a leggondosabb csomagolásunk ellenére is)
A webáruházban leadott rendelést hogyan fizethetem?
Utánvéttel, vagy előre utalással. Utánvét esetében átvételkor a GLS futárnak fizethet készpénzzel, vagy bankártyával. Előre utalás választása esetén a rendszerünk automatikusan küldi Önnek a visszaigazoló email-ben a díjbekérőt. Ez esetben kérjük, hogy utalás előtt várja meg munkatársunk telefonhívását, aki egyezteti a megrendelését Önnel.
Mikor kapom meg a megrendelésemet a futártól?
"Raktáron" felirattal ellátott készlet információ azt jelenti, hogy az adott termék üzletünkben megtalálható, így ha rendelését 12H-ig leadja azt következő munkanap szállítja Önnek a futárcég. Erről a GLS email-értesítést küld, hogy a csomagot összekészítettük következő munkanap szállítás várható. Reggeli órákban sms-értesítést is küld a kiszállítás várható időpontjáról, továbbá telefonos értesítő szolgáltatást is kérünk minden esetben a futárcégtől. 2-3 munkanap, 3-5 munkanap, 6-10, munkanap raktárkészlet információval rendelkező termékeink esetében az intervallumban megadott szállítási határidővel kell számolni. Minden hozzánk beérkező megrendelést munkanapokon 1 órán belül visszaigazolunk telefonon is, a pontosítás érdekében!
Hol találom a megrendelésemről a számlát, jótállási jegyet, használati útmutatót?
Utánvétes rendelés esetén a csomagban találja az említett papírokat. Természetesen kérheti ezt akár elektronikus formában is. Előre utalás esetében a számlát elektronikus formában is kiküldi rendszerünk automatikusan a szállítás napján, a garanciajegy és használati útmutató természetesen itt is a csomagban van.
A webáruházban található termékeket megrendelhetem telefonon is?
Azokat a termékeinket, amelyek "RAKTÁRON" készlet információval rendelkeznek megrendelheti telefonon is. Amennyiben a készlet információnál azt látja 2-3, 3-5, 6-10 munkanap szállítási határidővel, ezeknél a termékeknél csak webáruházban leadott, vagy email-ban leadott rendelés lehetséges.
Milyen lehetőségek állnak rendelkezésemre, hogy felvegyem a kapcsolatot a webáruházzal?
Jelenleg email-ben és telefonon lehet minket elérni. Árajánlat kéréseket elsősorban email-ben, már meglévő rendelésekkel kapcsolatban, termék készlettel kapcsolatban telefonon érdemes minket keresni. ( április és augusztus közötti időszakban a telefonos elérhetőségünk előfordulhat, hogy nagyon leterhelt!)
Milyen szivattyú márkához kaphatok alkatrészt Önöknél?
Elsősorban olyan szivattyú márkák alkatrészeit tudja beszerezni nálunk, amelyeknek GARANCIÁLIS márkaszervize vagyunk. A lista ITT található. Egyéb általunk forgalmazott márkák esetében email-ben érdeklődjön. Szivattyú alkatrészek ITT.
Milyen szivattyú márkához BIZTOSAN NEM tartanak alkatrészt?
Nagy áruházláncokból származó saját márkás termékekhez nálunk biztosan NEM TALÁL alkatrészt, ezek beszerzésével sem foglalkozunk!
Milyen adatokra van szükség a szivattyú alkatrész megrendeléséhez?
Mivel a gyártási folyamatok és ezzel együtt az alkatrészek folyamatosan változnak, ezért a legbiztosabb, ha a szivattyú adattábláját lefotózza és elküldi nekünk email-ben. A webáruházunkban fellelhető alkatrészek esetében törekszünk a lehető legpontosabb adatokkal szolgálni a kiválasztáshoz, de előfordulhat, hogy segítségre van szüksége. Ez esetben a legjobb a már feljebb említett fotó elküldése részünkre.
A szivattyú alkatrészek raktárkészleten vannak?
A népszerű és igen gyakran keresett szivattyú alkatrészeket próbáljuk üzletünkben is tartani, de mivel igen csak sok szivattyú kapható nálunk, ezért javarészét rendelés esetén tudjuk csak biztosítani. Érdemes email-ben érdeklődni.
Mennyi idő alatt lehet beszerezni Önöknél a szivattyú alkatészt?
Változó. Abban az esetben, ha a forgalmazónál megtalálható a keresett alkatrész akkor ez 2-5 munkanap alatt megoldható. Abban az esetben, ha nincs készlet a forgalmazónál akkor a várakozási idő 2-4 hét is lehet.
Milyen felhasználási területre forgalmaznak szivattyúkat?
Kínálatunkban lakossági, polgári, ipari, mezőgazdasági szivattyúkat talál. Bővebb információkat a termékek leírásában találja.
A megvásárolt szivattyút beüzemelhetem saját magam?
A lakossági felhasználásra javasolt szivattyúkat be lehet üzemelni házilag is. A beépítésnél mindíg tartsa be a használati útmutatóban leírt biztonsági előírásokat. Polgári, ipari, mezőgazdasági szivattyúk esetében érdemes szakemberre bízni a beüzemelést.
Hány év garancia van a szivattyúra?
Alap esetben ezt jogszabály szabályozza a következők szerint
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év
Ettől függetlenül bizonyos gyártók a jogszabályban meghatározottól magasabb garanciaidőt is kínálnak. Ezeket a garanciaidőket a termékek leírásában, műszaki információiban mindíg feltüntetjük.
Kerti szivattyút, vagy búvárszivattyút érdemes vásárolnom?
A helyes szivattyú kiválasztásához fontos néhány adattal rendelkezni, továbbá a beüzemeléshez biztosított körülményekről. Erről a témáról és a kérdés megválaszolásához KATT IDE!
Nem vagyok biztos hogy megfelelő szivattyút választok. Mit tegyek?
Abban az esetben, ha kétsége merülne fel bátran írja meg nekünk email-ben milyen felhasználási területre és milyen feladatra szeretné használni a kiszemelt szivattyút. Kollégáink rövid időn belül válaszolnak és segítenek.
Milyen szivattyúk javítását vállalják?
Elsősorban olyan szivattyú márkák javítását vállaljuk, amelyek megtalálhatóak webáruházunkban. Egyéb márkák esetében érdeklődjön email-ben, vagy telefonon.
Garanciaidőn belüli szivattyú javítást is vállalnak?
A garancia időn belül meghibásodott szivattyúkat márkától függően vállaljuk. Cégünk több szivattyú márkának hivatalos garanciális szervíz partnere. A garanciális lista ITT található. Az egyéb márkák esetében, abban az esetben ha NÁLUNK VÁSÁROLTA a terméket leadhatja szervizünkben a meghibásodott garanciális terméket, természetesen eljuttatjuk a megfelelő márka szervízbe, vagy a jótállási jegyen szereplő szervizekbe Ön is eljuttathatja, ha esetleg az közelebb van Önhöz.
A szivattyú javítás mennyi időt vesz igénybe?
Általánosan elmondható, hogy március és augusztus közötti időszakban a javítási idő mechanikus javítás esetén 8-10 munkanap. Ezen időszakban, ha egy szivattyú tekercselésre is szorul a javítási idő 14-21 munkanapot is igénybe vehet. A fő szezonon kivüli időszakban a javítási idők rövidebbek.
Kell bevizsgálási díjat előre fizetni?
NEM! Cégünk semmiféle képpen nem kér előre bevizsgálási díjat. Abban az esetben, ha az aktuális szivattyú javítását kollégáink úgy ítélik meg, hogy annak javítása gazdaságtalan akkor sincs bevizsgálási díj! Abban az esetben, ha a szóban forgó szivattyú gazdaságosan és a piaci árakhoz mérten gazdaságosan javítható lenne és mégsem kéri a javítást, ez esetben a bevizsgálási díj 8.000,- Ft-+áfa.
Mennyibe kerül a szivattyú javítás?
A szivattyú javítás árát nagyon sok tényező befolyásolja. Éppen ezért arról minden esetben árajánlatot készítünk és értesítjük telefonon a javítás pontos összegéről. A javítás elvégzése csak az Ön beleegyezése után kezdődik. Bővebb információt a javítási költségekről, feltételekről ITT TALÁL!
Búvárszivattyú kábelhosszabítását vállalják?
Természetesen vállaljuk. Legyen szó nálunk vásárolt búvárszivattyúról, vagy máshol vásárolt búvárszivattyúról. Ami nagyon fontos, hogy csak olyan készülék kábelhosszabbítását vállaljuk, amely minden érintésvédelmi előírásnak megfelel! Kétes eredetű " piaci termékek" kábelhosszabbítását NEM VÁLLALJUK! Kábeltoldás árakról ITT tájékozódhat!
Fekáliás szennyvízszivattyú javítását is vállalják?
Igen vállaljuk, de csak abban az esetben, ha megfelelően és gondosan megtisztítva hozzák be hozzánk. Először gőzborotvázza le a szennyvízszivattyút, majd fertőtlenítős vízben áztassa legalább egy napot. Köszönjük megértését.
Vállalnak szivattyú telepítést, beépítést?
Erre a feladatra külsős telepítő kollégákkal ( nem saját alkalmazott) állunk rendelkezésre.
Nem Önöknél vásároltam a szivattyúmat. Vállalják a telepítését?
A nem nálunk vásárolt szivattyúkat sajnos nem áll módunkban telepíteni.
Milyen településeken vállalják a szivattyú beüzemelését?
Elsősorban Budapesten és 25 km-es vonzáskörzetében vállaljuk a telepítést.
Mennyibe kerül a szivattyú telepítése?
Amennyiben Ön szeretne ilyen szolgáltatást kérni írja meg elérhetőségeit és a szivattyú adatait email-ben és az Önhöz és a feladatra leginkább alkalmas kollégát fogjuk ajánlani. Az árakat a telepítésről vele tudja majd leegyeztetni.
Milyen szivattyúknak a telepítését vállalják?
Kínálatunkban megtalálható valamennyi szivattyú esetében rendelkezünk megfelelő és ajánlható szakemberrel akik vállalják a készülék szakszerű és biztonságos telepítését.
Weboldalunkon olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ezt a böngészési élmény javítása és a (nem) személyre szabott hirdetések megjelenítése érdekében tesszük. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és az oldal működését hátrányosan érintheti.
Szükséges A weboldal használhatóvá tételéhez szükséges cookie-k az alapvető funkciók engedélyezésével. A weboldal nem működik megfelelően ezen cookie-k nélkül. (mindig aktív) |
|
Beállítások A felhasználó által nem kért preferenciák tárolásának legitim céljához szükséges. |
|
Statisztikák Kizárólag statisztikai célokra használunk. |
|
Marketing A marketing cookie-k a látogatók követésére szolgálnak a webhelyeken. |
Cookie kezelés